ژوزه: کريمي عذرخواهي کند هم بر نمي‌گردد
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:6 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مانوئل ژوزه مي‌گويد اگر علي کريمي عذرخواهي کند هم اجازه بازگشت او به پرسپوليس را نخواهد داد.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سايپا ، اظهار کرد: پيروزي مقابل آلومينيوم باعث شد اعتماد به نفس بازيکنان بيشتر شود. با اين برد بازيکنان ما در تمرين‌ها شاد‌تر و با انگيزه‌تر هستند. البته هنوز به اعتماد به نفس 100 درصد نرسيده‌اند، اما انگيزه بيشتري از قبل دارند.

وي افزود: ليگ پس از اين بازي يک بار ديگر تعطيل مي‌شود و دوست داريم با پيروزي در بازي فردا با آرامش به تعطيلات برويم. فردا (سه شنبه) بازي سختي داريم و هميشه براي برد به ميدان رفته‌ايم. من از همه بازيکنان مي‌‌خواهم که احساس نکنند در زمين مجبورند گل بزنند، چرا که اين موضوع فشار را روي آنها بيشتر مي‌کند. همين طور از مهاجمان مي‌‌خواهم که با عشق و علاقه بازي کنند، چرا که اين طور بازي کردن برايشان بهتر است. اميدوارم که بازي بهتري نسبت به آلومينيوم انجام دهيم.

مانوئل ژوزه درباره نحوه بازي دادن به مهاجمان تيمش در بازي‌هاي مختلف گفت: اين موضوع بستگي به شرايط هر بازي دارد . براي اين که همه بتوانند گلزني کنند، بايد کيفيت بازي خوب باشد. از همان روزي که من به پرسپوليس آمدم اين فشار روي بازيکنان وجود داشت که حتما بايد قهرمان شوند. نتايج بدي که گرفتيم اعتماد به نفس را از بازيکنان گرفت، اما پيروزي‌ها مي‌تواند ما را دوباره در شرايط خوب قرار دهد. بايد يک بازي بسيار خوب انجام دهيم که تا الان انجام نداده‌ايم. فردا با تيم متفاوتي بازي داريم. بنابراين ترکيب بازيکناني که به زمين مي‌روند ممکن است نسبت به بازي قبل تغيير کند.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به اين که پولادي به بازي اين تيم مقابل سايپا مي‌رسد، درباره احتمال بازگشت شهاب گردان به ترکيب اصلي گفت: وقتي يک بازيکن خوب بازي مي‌کند او را از ترکيب خارج نمي‌کنم . شايد گردان بايد منتظر باشد تا نيلسون محروم يا مصدوم شود. مي‌دانم ذخيره بودن براي او خيلي سخت است و همين طور اين که هر روز خود را در تمرين حفظ کند. با اين حال چيزي مشخص نيست. الان دروازه‌بانمان نيلسون است و ممکن است فردا گردان در دروازه‌ بايستد.

وي درباره تعطيلي‌هاي ليگ پس از هفته‌ يازدهم هم گفت: مشکل ما هم همين تعطيلي‌ها است. به محض اين که به بازي عادت مي‌‌کنيم و مي‌خواهيم ريتم خود را حفظ کنيم بازي‌ها دوباره تعطيل مي‌شوند.

سرمربي تيم پرسپوليس درباره ناراحتي ايمون زايد که گفته بود ژوزه از من خوشش نمي‌آيد، گفت: وقتي که من به پرسپوليس آمدم قرار نبود زايد در تيم بماند، اما چند فيلم از بازي‌هاي او را ديدم و زايد به اصرار خودم در باشگاه ماند. من هيچ فرقي بين بازيکنان نمي گذارم. آن چيزي که برايم مهم است آمادگي بازيکنان، تمرينات و نحوه استفاده آنها از شانسي است که من به آنها براي حضور در زمين مي‌دهم. تا به حال چندين بار به زايد فرصت داده‌ام، اما خيلي خوب نشان نداد. به عنوان يک بازيکن از او خوشم مي‌آيد ، اما بايد بيشتر تلاش کند. شايد بعضي مواقع براي او سخت است که با تيم باشد، اما اگر عملکرد خود را بهتر کند حتما در ترکيب قرار مي‌گيرد.

مانوئل ژوزه در پاسخ به اين سوال که آيا همچنان درباره علي کريمي روي نظر قبلي خود هستيد؟ گفت: بله. نظرم درباره کريمي عوض نمي‌شود. پرسپوليس خودش را براي آينده آماده مي‌کند. پس وقتي تصميمي گرفته مي‌شود بايد با قدرت به آن عمل کرد. من براي اين کار دلايل خودم را دارم و يک روز آنها را مي گويم. کريمي حتي اگر عذرخواهي کند هم او را به تيم باز نمي‌گردانم.

خبرنگاري از ژوزه پرسيد شما گفته ايد که کريمي 34 سال دارد در حالي که بازيکنان مسن‌تر هم در پرسپوليس بازي مي‌کنند، او گفت: من دلايل خودم را دارم و حرف‌هايم با هم تناقضي ندارد.

سرمربي پرسپوليس درباره اين موضوع که چرا هواداران را به تمرين‌هاي اين تيم راه نمي‌دهد ؟ گفت: اين شيوه کاري من است. هشت سال در مصر بودم و در آنجا هم همين روند را دنبال مي‌کردم. بعضي وقت‌ها هفته‌اي يک بار هواداران را به تمرين مي آورديم. من هيچ مشکلي با تماشاگران ندارم. برعکس هر کاري که مي‌‌کنيم به خاطر آنها است، اما بازيکنان بايد در تمرين تمرکز و آرامش داشته باشند. با اين نتايجي که پرسپوليس گرفته خودم هم از دست خودم عصباني‌ام. بازيکنان هم همينطور. به هواداران حق مي‌دهم که ناراحت باشند، اما دوست دارم که بدانند هر اتفاقي که مي‌افتد به خاطر آنها است .

ژوزه در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد شما با دور کردن هواداران از تمرين و با کنار گذاشتن بازيکن محبوبي مثل کريمي کار خود را در پرسپوليس سخت نمي‌کنيد؟ گفت: من به نظر شما احترام مي گذارم. همه مسئوليت کنار گذاشتن کريمي را قبول مي‌کنم. براي همه هواداران به ويژه آنهايي که فقيرترند احترام زيادي قائلم. خودم هم خيلي فقير به دنيا آمده ام و هيچ وقت اين را فراموش نخواهم کرد. آن کسي که بيشتر از همه به خاطر نتايج پرسپوليس ناراحت است، من هستم. 66 سالم است و 50 سال است که در فوتبال هستم. خجالت مي کشم که به خيابان‌ها بروم. اما من براي آينده پرسپوليس اين تصميم ها را گرفتم. ممکن است آنها ناراحت شوند.

وي درباره شکايت انجمن منتقدان ورزشي مصر از او به خاطر خشن خطاب کردن خبرنگاران مصري گفت: در مصر جنگي بين دو باشگاه الزمالک و الاهلي وجود دارد. هواداران هر دو تيم و همچنين روزنامه‌‌نگاراني که هواداران يکي از اين دو تيم هستند هميشه از هم بد مي‌گويند. من باز هم مي گويم که خبرنگاران مصري خشن هستند. در دو سال آخري که آنجا بودم با هيچ خبرنگاري صحبت نمي کردم، حتي با سايت و روزنامه‌‌ باشگاه. اما از من بدشان مي آمد. با وجود اين که 20 قهرماني براي تيم‌شان به دست آورده بودم.

در پايان نشست خبرنگاري از ژوزه پرسيد نگران نيستيد که فردا هواداران براي حمايت از علي کريمي از دقيقه يک او را تشويق کنند که وي پاسخ داد: فوتبال براي مردم است. تنبيه‌هايي که براي هواداران در نظر گرفته شده بود را قبول ندارم. فدراسيون براي تنبيه باشگاه‌ها بايد از روش ديگري استفاده کند. اگر هواداران کريمي را تشويق کنند من مشکلي ندارم و براي هر چيزي آماده‌ام . فقط از آنها مي‌‌خواهم که بازيکنان تيم را حمايت کنند و به آنها روحيه بدهند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان